Zasady i koszty wysyłki

Zamówienia zawsze staramy się wysyłać jak najszybciej. Wysyłka jest realizowana od poniedziałku do piątku wyłącznie w dni robocze dla zamówień, które mają status "Płatność zaakceptowana" bądź "Przyjęte, w realizacji" dla zamówień za pobraniem. Jeśli z jakiegoś powodu Twoje zamówienie nie ma tego statusu, skontaktujemy się z Tobą. Najczęstszą przyczyną jest niepoprawny numer telefonu, albo brak numeru domu. Raz, dwa dowiemy się co jest grane i paczka niedługo będzie już w drodze!

Często zadawane pytania i kwestie, które warto wiedzieć przed zakupem.

  1. Czy kurier będzie do mnie dzwonił przed dostarczeniem przesyłki?

    Kurier nie ma obowiązku wykonywać telefonu przed doręczeniem przesyłki. Z praktyki jednak zauważamy, że kurierzy często jednak dzwonią przed przyjazdem. Warto pamiętać, że to jego dobra wola :)

  2. Czy mogę otworzyć paczkę przed jej odebraniem i sprawdzić czy zawartość nie została uszkodzona?

    Nie. Przesyłkę należy odebrać, czyli pokwitować odbiór, dopiero wtedy można sprawdzić zawartość przesyłki. Nie ma obowiązku sprawdzania zawartości przy kurierze, jeśli odbierzesz przesyłkę w pracy, w domu ją otworzysz i Twoim oczom ukaże się rozbity słoik z pomadą - nie martw się niczym, tylko skontaktuj się z nami. Załatwimy sprawę.

  3. Nie mogę być w domu w godzinach doręczenia, co robić? (8:00-17:00)

    Zamów do pracy lub do sąsiada. Jeśli zamawiasz do pracy pamiętaj, żeby w zamówieniu napisać nazwę firmy, do której ma być dostarczona paczka. W przypadku braku takiej informacji, kurier może przekierować paczkę do punktu InPost. Jeżeli chcesz, aby Twoją przesyłkę pozostawić na recepcji lub u sąsiada, poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia oraz poinformuj recepcję lub sąsiada, że mają odebrać paczkę adresowaną na Ciebie. Jeżeli wolisz odebrać paczkę bezpośrednio z pobliskiego punktu odbioru paczek, użyj opcji przekierowania paczki do punktu InPost. Możesz tego dokonać na klikając w link, który otrzymasz od firmy InPost.

  4. Czy mogę zapłacić kartą u kuriera za przesyłkę pobraniową?

    Nie. Kurierzy InPost nie dysponują jeszcze terminalami płatniczymi. Bardzo prosimy, aby przygotować odliczoną kwotę, taką jaka została podana w potwierdzeniu zamówienia. Kurier nie jest sprzedawcą, a jedynie doręczycielem, zatem jego obowiązkiem jest dostarczenie przesyłki i pobranie odpowiedniej należności, nie ma obowiązku wydawania reszty. Żeby oszczędzić sobie i kurierowi niepotrzebnych stresów, warto to wziąć pod uwagę :) 

Wspieramy akcję, która ma na celu usprawnienie doręczania przesyłek w Polsce:

Zamawiam do pracy

zamawiajdopracy.pl

darmowa dostawa

Wszystkie zamówienia detaliczne od kwoty 150 zł, wysyłamy BEZ KOSZTÓW DOSTAWY na terenie Polski!

Sposoby dostawyNazwaCzas dostawyCena
Kurier InPost - Przedpłata Kurier InPost - Przedpłata 1 - 2 Dni Robocze | Nie będzie Cię w domu? Zamów do pracy! 11,99zł
Kurier InPost - Pobranie Kurier InPost - Pobranie 1 - 2 Dni Robocze | Zapłać odliczoną gotówką u kuriera 16,99zł
Paczkomaty InPost - Przedpłata Paczkomaty InPost - Przedpłata 2 - 3 Dni robocze 9,99zł
Paczkomaty InPost - Pobranie Paczkomaty InPost - Pobranie 2 - 3 Dni robocze 12,99zł
Click&Collect Kraków - odbierz wieczorem! Click&Collect Kraków - odbierz wieczorem! Termin ustalany indywidualnie Za darmo!

wysyłka za granice?

Wysyłkę prowadzimy głównie na terenie Polski, jeśli jednak jesteś w innym kraju i chcesz się zaopatrywać w naszym sklepie, napisz na info@gentleman-store.pl, a my podamy koszt wysyłki do kraju, w którym się aktualnie znajdujesz. 


Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
150,00zł Do darmowej wysyłki brakuje Ci
0,00zł Razem

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Zawartość schowka

Brak produktów

Zobacz schowki