Zasady i koszty wysyłki
Zamówienia zawsze staramy się wysyłać jak najszybciej. Wysyłka jest realizowana od poniedziałku do piątku wyłącznie w dni robocze dla zamówień, które mają status "Płatność zaakceptowana" bądź "Przyjęte, w realizacji" dla zamówień za pobraniem. Jeśli z jakiegoś powodu Twoje zamówienie nie ma tego statusu, skontaktujemy się z Tobą. Najczęstszą przyczyną jest niepoprawny numer telefonu, albo brak numeru domu. Raz, dwa dowiemy się co jest grane i paczka niedługo będzie już w drodze!
Często zadawane pytania i kwestie, które warto wiedzieć przed zakupem.
-
Czy kurier będzie do mnie dzwonił przed dostarczeniem przesyłki?
Kurier nie ma obowiązku wykonywać telefonu przed doręczeniem przesyłki. Z praktyki jednak zauważamy, że kurierzy często jednak dzwonią przed przyjazdem. Warto pamiętać, że to jego dobra wola :)
-
Czy mogę otworzyć paczkę przed jej odebraniem i sprawdzić czy zawartość nie została uszkodzona?
Nie. Przesyłkę należy odebrać, czyli pokwitować odbiór, dopiero wtedy można sprawdzić zawartość przesyłki. Nie ma obowiązku sprawdzania zawartości przy kurierze, jeśli odbierzesz przesyłkę w pracy, w domu ją otworzysz i Twoim oczom ukaże się rozbity słoik z pomadą - nie martw się niczym, tylko skontaktuj się z nami. Załatwimy sprawę.
-
Nie mogę być w domu w godzinach doręczenia, co robić? (8:00-17:00)
Zamów do pracy lub do sąsiada. Jeśli zamawiasz do pracy pamiętaj, żeby w zamówieniu napisać nazwę firmy, do której ma być dostarczona paczka. W przypadku braku takiej informacji, kurier może przekierować paczkę do punktu InPost. Jeżeli chcesz, aby Twoją przesyłkę pozostawić na recepcji lub u sąsiada, poinformuj nas o tym w komentarzu do zamówienia oraz poinformuj recepcję lub sąsiada, że mają odebrać paczkę adresowaną na Ciebie. Jeżeli wolisz odebrać paczkę bezpośrednio z pobliskiego punktu odbioru paczek, użyj opcji przekierowania paczki do punktu InPost. Możesz tego dokonać na klikając w link, który otrzymasz od firmy InPost.
-
Czy mogę zapłacić kartą u kuriera za przesyłkę pobraniową?
Nie. Kurierzy InPost nie dysponują jeszcze terminalami płatniczymi. Bardzo prosimy, aby przygotować odliczoną kwotę, taką jaka została podana w potwierdzeniu zamówienia. Kurier nie jest sprzedawcą, a jedynie doręczycielem, zatem jego obowiązkiem jest dostarczenie przesyłki i pobranie odpowiedniej należności, nie ma obowiązku wydawania reszty. Żeby oszczędzić sobie i kurierowi niepotrzebnych stresów, warto to wziąć pod uwagę :)
darmowa dostawa
Wszystkie zamówienia detaliczne od kwoty 199 zł, wysyłamy BEZ KOSZTÓW DOSTAWY na terenie Polski!
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas dostawy | Cena |
---|---|---|---|
![]() |
Paczkomaty InPost - Przedpłata | 2 - 3 Dni robocze | 11,99zł |
wysyłka za granice?
Wysyłkę prowadzimy głównie na terenie Polski, jeśli jednak jesteś w innym kraju i chcesz się zaopatrywać w naszym sklepie, napisz na info@gentleman-store.pl, a my podamy koszt wysyłki do kraju, w którym się aktualnie znajdujesz.